Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(5)
Forma i typ
Książki
(5)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(3)
wypożyczone
(1)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia dla Dorosłych
(4)
Wypożyczalnia Filii Nr 1
(1)
Autor
Gołembski Franciszek
(1)
Jas-Koziarkiewicz Marta
(1)
Jaworski Władysław Leopold (1929- )
(1)
Jaworski Władysław Leopold (1929- ). rynek, operacje, polityka
(1)
Kosiński Bohdan
(1)
Krzyżkiewicz Zbigniew
(1)
Lemkowska Malwina
(1)
Mazurek Grzegorz
(1)
Mazurek Grzegorz (marketing)
(1)
Stasiak-Jazukiewicz Ewa
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(5)
Język
polski
(5)
Odbiorca
Menedżerowie
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Badania marketingowe
(1)
Banki
(1)
E-konsumenci
(1)
Europa
(1)
Marka osobista
(1)
Marketing cyfrowy
(1)
Media społecznościowe
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Polityka mass mediów
(1)
Pozycjonowanie stron internetowych
(1)
Reklama internetowa
(1)
Strony WWW
(1)
Technologie mobilne
(1)
Ubezpieczenia społeczne
(1)
Usługi elektroniczne
(1)
Środki masowego przekazu
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Gatunek
Podręcznik
(1)
Podręczniki
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
5 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Cywilizacja europejska / Franciszek Gołembski. - Warszawa : Wydawnictwo Poltext, cop. 2012. - 173 s. : il. ; 24 cm.
(Europeistyka - Poltext)
Dla studentów europeistyki, stosunków międzynarodowych. i polityki społecznej
W serii Europeistyka ukazują się podręczniki akademickie, książki o charakterze monograficznym oraz tłumaczenia ważnych publikacji zagranicznych z dziedziny studiów europejskich. W podręczniku Cywilizacja europejska omówiono podstawowe pojęcia, podejścia metodologiczne oraz ujęcia teoretyczne związane z cywilizacją u przede wszystkim genezę i poszczególne etapy rozwoju europejskiej cywilizacji. Prezentowane są główne jej cechy w okresach: antycznym, średniowiecznym, nowożytnym i współczesnym. Przedstawiono także zagadnienia związane z rozwojem różnorodnych systemów wartości charakterystycznych dla cywilizacji europejskiej. Podręcznik jest przeznaczony dla studentów europeistyki, stosunków międzynarodowych i polityki społecznej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 00 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Wypożyczalnia Filii Nr 1
Brak informacji o dostępności: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Współczesne Ubezpieczenia)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 36 (1 egz.)
Książka
W koszyku
E-Marketing : planowanie, narzędzia, praktyka / redakcja Grzegorz Mazurek. - Warszawa : Wydawnictwo Poltext, 2022. - 482, [6] stron : ilustracje, fotografie ; 24 cm.
Wydanie w nowej szacie graficznej.
Marketing internetowy, który można najkrócej zdefiniować jako wykorzystanie internetu do realizacji celów marketingowych, to dziedzina rozwijająca się w ogromnym tempie już od blisko 20 lat. W obecnych czasach nikogo nie trzeba przekonywać, że e-marketing to ważny element działania każdej firmy, a kompetencje związane z marketingowym wykorzystaniem internetu stają się podstawą pracy marketerów, specjalistów od sprzedaży czy PR. W książce zostały omówione zagadnienia takie jak: strategia e-marketingowa, usługi interaktywne, badania marketingowe online, zachowanie konsumenta online, aspekty prawne e-marketingu, marketing mobilny, serwisy www, pozycjonowanie w wyszukiwarkach, projektowanie interfejsów, reklama AdWords, Analytics, e-mail marketing, marketing automation, social media marketing, personal branding, internet PR i influencer marketing oraz content marketing.  Ze względu na zakres tematyczny oraz praktyczny sposób prezentowania poszczególnych zagadnień publikacja jest świetnym wsparciem dla każdego, kto profesjonalnie zajmuje się e-marketingiem lub stawia w cyfrowym świecie pierwsze kroki. Książka składa się z trzech bloków tematycznych: strategicznego i operacyjnego zarządzania działalnością marketingową online, pomiaru, analityki i badań wspierających podejmowanie decyzji online, narzędzi i technik komunikacji marketingowej online. Każdy rozdział zawiera wyjaśnienia podstawowych pojęć oraz praktyczny opis danego zagadnienia – w taki sposób, aby miał on stricte wdrożeniowy charakter. Dodatkowo w każdym rozdziale znajdują się ćwiczenia oraz studia przypadków z polskiego rynku. Autorzy książki to nie tylko świetni eksperci branżowi, ale również uznani dydaktycy, wykorzystujący doświadczenie z firm i instytucji, które reprezentują (m.in.: Deloitte Digital, GoldenSubmarine, VML Poland, T-Mobile, Socjomania, Future Mind, Akademia Leona Koźmińskiego, IQS Poland, Ideo, Freshmail). Zdecydowana większość z nich od wielu lat z sukcesem prowadzi kursy, szkolenia oraz zajęcia na studiach podyplomowych. Powyższy opis pochodzi od wydawcy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej